public

Zostań w kuchni!

Obecna sytuacja to dobry czas, by wprowadzić do swojego życia zdrowe nawyki żywieniowe! Podpowiadamy i podsuwamy 3 przepisy na fit śniadanie!

8 miesięcy temu

Ostatni post Co MUSISZ wiedzieć o metodzie elektrostymulacji mięśniowej EMS? przez Long Life Lounge public

Aktywność fizyczna ograniczona do przestrzeni jaką mamy w domu, stres oraz możliwość jedzenia posiłków o każdej porze dnia i nocy sprawiają, że zaczynamy się martwić o nasze kilogramy. Jest to spowodowane tym, że nie jesteśmy przyzwyczajeni do ciągłego zamknięcia w domu. Do tej pory większość z nas prowadziła aktywny tryb życia, z zaplanowanymi działaniami na cały tydzień. W głowie układaliśmy sobie listy rzeczy do zrobienia - trzeba zrobić zakupy, zatankować samochód, wybrać się na siłownię, odwiedzić znajomych i posprzątać dom w wolnej chwili. Nagle musieliśmy zwolnić. Mamy czas żeby pomyśleć w spokoju, odpowiedzieć sobie na parę pytań: za czym tęsknię, czego pragnę, co jest moim celem? Warto wykorzystać ten czas na pomysły i działania, o których mówiliśmy “Jak będę miał wolne to…”.

Dobry czas na wprowadznie zdrowych nawyków żywieniowych

W tym wpisie chciałabym skupić się na działaniach związanych z kuchnią.  Zdrowe odżywianie to podstawa dobrego samopoczucia. Teraz, gdy całe dnie możemy poświęcić dla siebie i rodziny, warto wprowadzić w domu zdrowe nawyki żywieniowe.

Zajrzyjmy do naszych talerzy i codziennej diety. Może jest coś co chcieliście wprowadzić już jakiś czas temu? Urozmaicić posiłki? Może lepiej zaplanować dania i zacząć je kontrolować? Nauczyć się nowego przepisu lub spróbować innej kuchni?  

Dlatego właśnie #ZOSTAŃWKUCHNI !! Mamy teraz idealny czas na to, żeby wprowadzić w życie nasze postanowienia. Zamieńmy “nie mam czasu na dietę i przygotowanie posiłków”  na “to jest MÓJ czas - zrobię to”. Przygotowywanie menu nie musi być ciężkie. W dzisiejszych czasach w internecie znajduje się tyle przepisów, że każdy z nas jest w stanie znaleźć coś dla siebie. W tym poście przedstawię 3 proste przepisy na fit śniadania z produktów, które są ogólnodostępne. Wykorzystajmy całkowicie ten czas, aby zadbać o to co ląduje na naszych talerzach. Do dzieła!

Grzanki z pastą z awokado z jajkiem sadzonym lub pomidorem

Składniki:

Awokado przekładamy do miseczki, rozgniatamy widelcem tak aby powstała pasta. Dodajemy papryki, sok z cytryny, sól i pieprz i mieszamy.

Następnie wkładamy 2 kromki chleba do opiekacza, tostera bądź grillujemy na patelni. Gdy mamy przygotowane tosty oraz pastę z awokado, smażymy jajko sadzone.

Na koniec łączymy, na tosta nakładamy pastę z awokado, a następnie jajko sadzone.

Jako drugą opcję, zamiast smażonego jajka, nakładamy plastry pomidora.

I gotowe! Śniadanie wykonane w 10 minut.

Omlet kakaowo-bananowy z płatkami owsianymi

Składniki:

Na talerzu rozgniatamy widelcem obranego banana. Do miski wbijamy dwa jajka i za pomocą widelca mieszamy. Następnie dodajemy kakao, rozgniecionego banana, i płatki owsiane, mieszamy. Następnie dodajemy cynamon, proszek do pieczenia oraz miód i znowu mieszamy. Gotową masę wlewamy na rozgrzaną patelnię natłuszczoną olejem kokosowym. Przykrywamy przykrywką. Po paru minutach, gdy jedna strona będzie już wypieczona, za pomocą talerza przekręcamy omleta na drugą stronę. Czekamy jeszcze chwilkę i możemy go ściągać na talerz. Gotowego omleta możemy posmarować dżemem bądź masłem orzechowym - ale z umiarem !

Owsianka Rafaello

Na ostatni przepis nie mogłam się zdecydować czy ma być on na słono, czy na słodko...

Jestem wielbicielką wszystkich rzeczy kokosowych, więc ostatni przepis poświęcę MEGA OWSIANCE KOKOSOWEJ  A’LA RAFAELLO!

Składniki:

Do garnka wlewamy mleko kokosowe, wodę oraz dodajemy płatki owsiane. Następnie dodajemy cukier i czekamy aż wszystko nam się zagotuje, co chwilę mieszając. W międzyczasie siekamy migdały na mniejsze kawałki.

Po zagotowaniu, wykładamy owsiankę do miseczki, posypujemy wiórkami kokosowymi oraz posiekanymi migdałami. I gotowe!

#ZOSTAŃWDOMU #ZOSTAŃWKUCHNI - zachęcamy do udostępniania swoich propozycji dań pod tym hashtagiem!

Long Life Lounge

Opublikowano 8 miesięcy temu