public

Układ odpornościowy- Twój osobisty lekarz

Czy znasz sposoby, by w prosty sposób poprawić odporność swojego organizmu? Przeczytaj naszą receptę!

8 miesięcy temu

Ostatni post Co MUSISZ wiedzieć o metodzie elektrostymulacji mięśniowej EMS? przez Long Life Lounge public

Stres, który jest związany z szybkim tempem życia i złe nawyki żywieniowe powodują niedożywienie ogromnej ilości społeczeństwa. Niestety lekarze często leczą objawy chorób, a nie szukają ich przyczyn. Medycyna konwencjonalna przestaje sobie radzić z przewlekłymi chorobami. Są dwa czasy teraz, albo za późno, dlatego sam weź odpowiedzialność za swoje zdrowie, przeczytaj ten artykuł do końca i zacznij działać!

Dar samoleczenia

Wiedz o tym, że nasze ciało ma dar samoleczenia, ale pod warunkiem dostarczenia mu wartościowych składników odżywczych. Wybranie odpowiedniej diety dla siebie stanowi poważne wyzwanie dla współczesnego człowieka. Każdy chce być zdrowy, szczupły i wiecznie młody.

Jak to zrobić? W pierwszej kolejności o to o co powinieneś zabiegać jest zdrowie! To ono będzie determinowało pozostałe sprawy. I tutaj powinieneś zwrócić uwagę na Twojego osobistego lekarza, czyli układ odpornościowy. Jest on naturalną obroną organizmu przed infekcjami oraz chorobami. Chroni on komórki naszego ciała, a jednocześnie stara pozbywać się nieznanych intruzów i niszczy chorobotwórcze bakterie, wirusy oraz pasożyty. Osoba dobrze odżywiona będzie mogła się samoleczyć, gdy zostanie zaatakowana przez infekcje lub patogeny. Dlatego odpowiednia dieta jest kluczem dla mocy układu odpornościowego. To poprawi Twoją odporność: witaminy (zwróć uwagę na witaminę C i D), probiotyki, omega- 3, czosnek, cynk, selen.

A teraz poznaj pokarmy, na które powinieneś zwrócić uwagę w codziennej diecie żeby mieć lepszą odporność: aronia, papryka, szpinak i większość zielonych liściastych warzyw, kapusta, owoce cytrusowe, fermentowany olej z wątroby dorsza, migdały, jajka, awokado, buraki, orzechy brazylijskie, owoce morza, nasiona słonecznika, pestki dyni, nasiona sezamu, fasola, kakao, czosnek, brokuły, jagody, przyprawy i duże ilości wody. W przypadku wszystkich produktów spożywczych dominuje jedna zasada: im wyższa zawartość przeciwutleniaczy, tym lepiej.

Long Life Lounge

Opublikowano 8 miesięcy temu