public

Szybka rozgrzewka Milon Plus

Jak właściwie przygotować całe ciało do treningu Milon? Na jakie partie mięśniowe należy zwrócić szczególną uwagę? Poznaj naszą receptę na efektywną rozgrzewkę przedtreningową!

8 miesięcy temu

Ostatni post Co MUSISZ wiedzieć o metodzie elektrostymulacji mięśniowej EMS? przez Long Life Lounge public


Rozgrzewka powinna uwzględniać partie mięśniowe, które będziemy angażować w treningu głównym.

Taką częścią w naszym treningu jest obwód wytrzymałościowo-siłowy Milon, w którym aktywny udział biorą mięśnie całego ciała (w części siłowej popracować muszą klatka, uda, plecy i brzuch, czyli nasze główne, najważniejsze mięśnie w ciele).

Standardowa rozgrzewka Milon

Odbywa się na orbitreku, ewentualnie na rowerze stacjonarnym. Jest to optymalna rozgrzewka, która wystarczy, aby przygotować nasz organizm do treningu siłowego Milon. Żeby rozgrzewka była skuteczna,  powinna być wykonana prawidłowo technicznie, w odpowiednio dobranym tempie.

Często jednak nie potrafimy wykorzystać naszego ciała dostatecznie dobrze, by właściwie je przygotować do większego wysiłku na treningu. Dolny segment, czyli nasze nogi, świetnie przygotujemy do pracy podczas rozgrzewki Milon. Górny segment, czyli nasze ramiona, barki i klatka bywają zaniedbane z powodu ograniczeń maszyn, na których się rozgrzewamy. Stąd poniżej prezentuję bardzo proste i skuteczne ćwiczenia górnych partii ciała. Aktywują do wydajnej pracy klatkę piersiową z udziałem mięśni grzbietu - w tym całego kompleksu łopatkowo-ramiennego. Pozwoli to wygenerować więcej siły podczas wyciskania (PUSH) oraz precyzyjniej wyprowadzać ruch przyciągania do siebie ciężaru (PULL).

Krótkie i skuteczne

Obroty z lekkim obciążeniem to rewelacyjna rozgrzewka – wystarczy minuta z odważnikiem, aby zaangażować do pracy całą górę ciała: barki, ramiona, klatkę, plecy i korpus.

Jako obciążnik posłużyć możee np. butelka z wodą. Polecam również, abywykonywać to ćwiczenie z jakimkolwiek przedmiotem w dłoniach np. telefonem czy ręcznikiem, ponieważ najważniejszy w rozgrzewce jest po prostu ruch.

Zrób to dobrze

  1. Oburącz złap odważnik (np. butelkę, ręcznik).
  2. Pozycja startowa - stopy ustaw na szerokość barków. Trzymaj odważnik na wysokości klatki piersiowej, ręce ugięte w łokciach.
  3. Ruch - wykonuj obroty odważnikiem dookoła głowy, starając się nie wprowadzać w ruch korpusu. Pomoże Ci w tym stabilny, napięty brzuch oraz aktywne pośladki. Sylwetka wyprostowana.
  4. Po 30 sekundach zmień kierunek obrotów.

    Do dzieła!

Zapisz się na trening Milon!

www.strefa3l.pl

Long Life Lounge

Opublikowano 8 miesięcy temu