public

Formułowanie rozsądnych celów treningowych

Pierwszym krokiem do sukcesu jest określenie swoich celów. Ważne, żeby były konkretne, mierzalne i określone w czasie. Podejmij wyzwanie w Strefie 3L!

9 miesięcy temu

Ostatni post Co MUSISZ wiedzieć o metodzie elektrostymulacji mięśniowej EMS? przez Long Life Lounge public

Jeśli wiesz dokładnie, co chcesz osiągnąć, wtedy możesz się skupić na konkretach. Kieruj się poniższymi wskazówkami, a osiągniesz swoje cele zdrowotne i fizyczne.

  1. Zamiast ogólnych postanowień takich jak schudnięcie lub nabieranie mięśni, podejmij decyzję, ile dokładnie kilogramów chcesz stracić, jakie mięśnie chcesz sobie wyrobić. W Strefie 3L możesz dokładnie zbadać na profesjonalnym analizatorze składu ciała ile tkani tłuszczowej powinieneś zrzucić, a ile zbudować masy mięśniowej. Odpowiedz sobie na pytanie, które partie ciała chcesz udoskonalić? Jak chciałbyś się czuć? A może masz na myśli konkretny rozmiar ubrania, który chciałbyś nosić?
  2. Jak możesz to zmierzyć, to możesz sobie z tym poradzić. Po ustaleniu specyficznych celów, następnym krokiem jest przeanalizowanie swoich postępów co ściśle określony czas. Analiza umożliwi Ci prześledzenie rezultatów, które osiągnąłeś. Pamiętaj, że cele warto ustalać z trenerem, który będzie też trzymał rękę na pulsie i sugerował jakie rozwiązania wprowadzić aby były efekty. Pomyśl- może warto skorzystać z klubu, który ma sprzęt na miarę XXI wieku i możliwości monitorowania Twojej obecności, realizowania planu, kontrolowania wszystkich ruchów, powtórzeń na maszynach, zakresu ruchomości w stawach?
  3. Poprzez własne czyny zdobywasz doświadczenie. Zdecyduj się, co dokładnie chcesz robić, a osiągniesz swój cel. Czynności mogą być tak proste, jak rozplanowanie czasu na ćwiczenia. Jeżeli masz plan, to masz potrzebę jego realizacji. Ale jeżeli nie masz czasu, to co wtedy? Nie ma wymówek- wybierasz trening całego ciała najbardziej zoptymalizowany w czasie i działasz! Czy wiesz, że są już takie systemy treningowe? Polecamy z zapoznaniem się z takimi aktywnościami fizycznymi jak trening Milon i EMS.
  4. Wystarczy tylko chcieć. Twoje cele powinny od Ciebie czegoś wymagać, ale powinny być też realne do wykonania. Mając realne podejście do swoich celów, masz realne szanse na osiągnięcie ich.
  5. Każdy cel ma swój termin. Jeśli chcesz zgubić 5 kilogramów, to jak i kiedy chcesz to zrobić? ,,Kiedyś” to nie jest termin. Już dziś wyznacz sobie datę, wówczas Twoje myśli będą skupione na osiągnięciu celu. Może chciałbyś mieć wsparcie ze strony trenera, fizjoterapeuty lub dietetyka, żeby zoptymalizować swoje działania?

Zapraszamy na trening wprowadzający w pełni przeprowadzony pod opieką trenera lub fizjoterapeuty wraz z analizą składu ciała. Motywacja i realizacja celów to nasza specjalność! Wyznacz sobie termin już dziś. Podejmujesz wyzwanie?

Zapisz się na trening Milon! Zapisz się!

Trening EMS w Koszalinie: Zapisz się!

Trening EMS w Szczecinie: Zapisz się!

www.strefa3l.pl

Long Life Lounge

Opublikowano 9 miesięcy temu